Doporučujeme CHANTE CLAIR SGRASSATORE DISINFETTANTE UNIVEZÁLNÍ DEZINFEKČNÍ ODMAŠŤOVAČ NA VŠECHNY OMYVATELNÉ POVRCHY 625 ML
[+] zvětšit

Žádné hodnocení. Kód: CC20 Produktové číslo: 8015194514327
Výrobce: Chante clairChante clair
Dostupnost: Připraveno k odeslání
79,00 Kč , plus doprava

Přihlaste se pro přístup do seznamu zboží.

CHANTE CLAIR SGRASSATORE DISINFETTANTE UNIVEZÁLNÍ DEZINFEKČNÍ ODMAŠŤOVAČ NA VŠECHNY OMYVATELNÉ POVRCHY 625 ML

Dezinfekční odmašťovač na všechny povrchy eliminuje 99,9 % bakterií, virů a plísní. Vysoce koncentrovaný univerzální dezinfekční prostředek, kombinuje účinný odmašťovací účinek s úplnou dezinfekcí všech ošetřovaných povrchů s odstraněním 99,9 % bakterií, virů a plísní. Vhodný také pro dezinfekci lékařských a chirurgických předmětů.

• Použití: odlijte cca 3 víčka – 90ml prostředku a smíchejte s 5 litry vody, následně ošetřujte znečištěné povrchy, pro maximální účinek nalijte čistý prostředek na ošetřovanou plochu a nechte 15 minut působit.
  • Varování: Dráždí kůži. Způsobuje vážné poškození očí. Je-li nutná lékařská pomoc, mějte po ruce obal nebo štítek výrobku. Uchovávejte mimo dosah dětí. Zamezte vdechování. Používejte ve větraných prostorách. Používejte ochranné brýle/obličejový štít. Při zasažení očí: několik minut opatrně vyplachujte vodou. Vyjměte kontaktní čočky, jsou-li nasazeny. Pokračujte ve vyplachování. Okamžitě volejte toxikologické informační středisko/ lékaře.
  • Počet kusů v kartonu: 12 ks
Specifikace
Váha 1 kg
Stojí za pozornost
CHANTE CLAIR SGRASSATORE DISINFETTANTE ČISTIČ A ODMAŠŤOVAČ VŠECH POVRCHŮ 750 ML CHANTE CLAIR SGRASSATORE DISINFETTANTE ČISTIČ A… Kód: CC28 Novinka Doporučujeme
Připraveno k odeslání
79,00 Kč
AJAX FLORAL FIESTA VINEGAR S LEVANDULÍ 1L AJAX FLORAL FIESTA VINEGAR S LEVANDULÍ 1L Kód: CP164
Připraveno k odeslání
39,00 Kč
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH A AKCÍCH JAKO PRVNÍ?
Tak neváhejte a přihlaste se k odběru novinek